este platforma națională pentru elaborarea și adoptarea standardelor europene și internaționale. Ca parte a comunității globale de standardizare, fiind membru al ISO, IEC, CEN, CENELEC și ETSI, ASRO joacă un rol important în punerea la dispoziție a unei platforme ușor accesibile și necesare pentru o gamă cât mai largă de părți interesate în vederea participării acestora la activitatea de standardizare. Aceasta ajută la furnizarea soluțiilor eficiente pentru afaceri competitive, sprijinirea obiectivelor politicilor publice, sprijinirea certificării și supravegherii pieței și oferă un mecanism eficace de promovare a protecției consumatorului și a responsabilității sociale.
Parteneri și sponsori
Parteneri instituționali
Universitatea Politehnica din București (UPB)
este una dintre cele mai vechi și prestigioase școli de ingineri din România, înființată în anul 1864. Totodată, este cea mai mare universitate tehnică din țară, având 15 facultăți, 94 programe de licență, 198 programe de masterat, 16 domenii științifice de doctorat și aproximativ 25.000 de studenți.
Parteneri
reunește profesioniști din sectoarele de gaze naturale, hidrogen, energie electrică și eficiență energetică. Membrii acesteia pledează pentru un preț echitabil al gazelor și pentru o transparență sporită pe piața energetică din România. AEI este o organizație fără scop lucrativ, al cărei obiectiv principal este de a contribui la o mai bună informare a consumatorilor de gaz și electricitate, astfel încât aceștia să fie mai bine pregătiți pentru a negocia contractele de vânzare-cumpărare și pentru a putea înțelege corect facturile pe care le au de plătit.
este o asociație cu obiective importante privind eficiența energetică, precum: susținerea implementării directivelor europene și participarea la elaborarea legislației și reglementărilor naționale în domeniul eficienței energetice, promovarea celor mai bune măsuri și tehnologii eficiente energetic și a reabilitării energetice a clădirilor împreună cu o cogenerare de înaltă eficiență și încălzire centralizată.
reprezintă comunitatea profesioniștilor din domeniul eficienței energetice, susține și se implică activ în dezvoltarea durabilă a României prin creșterea eficienței energetice în sectorul energetic, industrial și cel al comunităților urbane și rurale.
EM360 GROUP este rezultatul a peste 10 ani de eforturi și experiențe cumulate în zona de media, comunicare, producție și digitalizare și este gândit să funcționeze ca o platformă integrată, unde se întâlnește conținutul cu strategia.
Serviciile și produsele noastre se împart în două divizii de business: EM360 Consultancy și EM360 Studio. Ce unește cele două divizii este nevoia din ce în ce mai mare a oamenilor de a selecta informații relevante și de a le asimila într-un timp cât mai scurt sau, altfel spus, „heavy information made easy to understand”. Toți vrem să economisim timp și să stăpânim informațiile din jurul nostru, de aceea noi credem foarte mult în înțelegerea informațiilor, o înțelegere 360°.
Puterea noastră vine din contribuția fiecărui membru al echipei și este completată de o rețea de parteneri experimentați ce reunește la un loc cei mai buni experți și profesioniști existenți în piață. Totul pentru a livra un rezultat excelent, de cele mai multe ori peste așteptările clienților și partenerilor noștri. Totul cu misiunea de a impune un nou standard în conținut premium dedicat audiențelor inteligente și influente din România și nu numai.
ROENEF o asociație non-profit, apolitică, ce promovează un cadru favorabil legislativ și economic, pentru sectorul construcțiilor și reabilitărilor eficiente energetic ale clădirilor din România. Asociația își propune să faciliteze un dialog deschis între autoritățile centrale și comunitatea practicienilor și a mediului de afaceri din sectorul eficientei energetice în clădiri, promovând, într-un mod transparent și respectând principiul neutralității tehnologice, soluții și priorități pentru modernizarea economiei României și transformarea într-o economie eficientă din punct de vedere energetic.
Renergia este prima aplicaţie mobilă de sustenabilitate din România care ajută cetăţenii să îşi reducă costurile de energie prin crearea unui plan personalizat de eficienţă energetică şi simplificarea procesului de instalare a sistemelor fotovoltaice. Scopul principal este de a oferi utilizatorilor un instrument inteligent care va evidenția potențialul de reducere a consumului energetic și va descrie fiecare măsură propusă folosind analogii şi explicaţii educative. Algoritmul se bazează pe metode probabilistice, statistice și de inteligență artificială care, la finalul zilei, va oferi toate informațiile necesare pentru luarea celor mai bune decizii în ceea ce privește consumul energetic. Printre măsurile propuse se numără înlocuirea aparatelor electrocasnice, instalare de sisteme fotovoltaice (recomandând și un instalator autorizat), izolarea locuinței și utilizarea iluminatului cu tehnologie LED. Misiunea aplicaţiei mobile este de a ajuta societatea să îşi optimizeze cheltuielile prin acţiuni proactive, știință și educație.
Sponsori
OMV Petrom este cea mai mare companie integrată de energie din Europa de Sud-Est, cu o producție anuală de țiței și gaze la nivel de grup de aproximativ 47 milioane bep în 2021. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual și operează o centrală electrică de înaltă eficiență de 860 MW. Pe piața distribuției de produse petroliere cu amănuntul, Grupul este prezent în România și țările învecinate prin intermediul a aproximativ 790 de benzinării sub două branduri – OMV și Petrom.
Acțiunile OMV Petrom se tranzacționează la Bursa de Valori București și la Bursa de Valori Londra. OMV Aktiengesellschaft, una dintre cele mai mari companii industriale listate din Austria, deține 51% din acțiunile OMV Petrom. Statul român, prin Ministerul Energiei, deține 20,6% din acțiunile OMV Petrom, iar 28,4% sunt deținute de persoane fizice și juridice.
OMV Petrom este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, cu circa 35 miliarde de euro reprezentând taxe și dividende plătite în perioada 2005 – 2021. În aceeași perioadă, compania a investit circa 17 miliarde euro.
Din 2007, OMV Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilității corporatiste. În perioada 2007 – 2021, compania a alocat peste 80 milioane euro pentru dezvoltarea comunităților din România, concentrându-se pe protecția mediului, educație, sănătate și dezvoltare locală.
Pe 29 iulie 2020, OMV Petrom și-a anunțat sprijinul pentru recomandările emise de Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD, Grupul operativ pentru publicarea informațiilor financiare referitoare la schimbările climatice) privind riscurile și oportunitățile asociate schimbărilor climatice.